Ελληνικά
Τρεις είναι οι διαφημίσεις για τις οποίες μιλάει αυθόρμητα το κοινό στο διαδίκτυο τις τελευταίες μέρες και η κάθε μία έχει δημιουργήσει θόρυβο για διαφορετικούς λόγους.

Τρεις είναι οι διαφημίσεις για τις οποίες μιλάει αυθόρμητα το κοινό στο διαδίκτυο τις τελευταίες μέρες  και η κάθε μία έχει δημιουργήσει θόρυβο για διαφορετικούς λόγους.

- Heineken- Moderate Drinkers Wanted

Σαν ένα μίνι μιούζικαλ βασισμένο  στην παλιά επιτυχία της Μπόνι Τάιλερ "I Need A Hero" το νέο τηλεοπτικό της μπύρας Heineken παρουσιάζει ένα γαϊτανάκι απηυδυσμένων ως και έξαλλων από τους άνδρες  - πότες γυναικών που αποφασίζουν να τους παρατήσουν όπου κι αν τα πίνουν αυτοί (ή τα έπιναν και τώρα κοιμούνται) και να βγουν στους δρόμους αναζητώντας  ένα νέο πρότυπο ήρωα που προφανώς είναι "moderate drinker".

Είναι αυτή η διαφήμιση και το μήνυμά της σχετικό με την ελληνική πραγματικότητα;  Αυτό είναι το ζόρι που τραβάνε οι σύγχρονες Ελληνίδες;  



Είναι έτσι οι σύγχρονοι Έλληνες;  Πότες που το παρακάνουν; Είναι το νέο πρότυπο του Ήρωα  που θα κυριαρχήσει  ο moderate drinker; 

Παρά την πολύ καλή παραγωγή η διαφήμιση τείνει να μπερδέψει το κοινό της δημοφιλούς μπύρας , ειδικά οι άνδρες  (που είναι και  το κυρίως κοινό της) φαίνεται να μην μπορούν να ταυτισθούν, μη σας πούμε  αγανακτούν κιόλας  με τις πρωταγωνίστριες  και κατ ‘επέκταση με την μάρκα– μερικά από τα σχόλια που είδαμε  είναι ως και σεξιστικά και γι αυτό και δεν θα τα αναπαράγουμε. 

Η στήλη είναι γνωστή fan των διαφημιστικών ενεργειών της μάρκας  κι έχουμε γράψει πολλές φορές  τα καλύτερα γι αυτές αλλά αυτή η ταινία μας έβαλε κι εμάς σε σκέψεις. Όλοι θέλουμε τον δικόμας ήρωα ή να είμαστε ήρωες αλλά δεν είναι  η σχέση με το ποτό που φτιάχνει τους ήρωες στην Ελλάδα της κρίσης και στη Γη το 2016 μΧ, ή όχι;

- Τα σκυλάκια της Wind
Μπορεί μια διαφήμιση να χωρίσει δύο σκυλάκια αδερφάκια που και καλά τα "ενώνει" μετά η τεχνολογία και να μην δημιουργηθούν ενοχές ή και θλίψη;

Δηλαδή θα το κάναμε αυτό σε διαφήμιση αλλά με παιδάκια;  Κι αν όχι γιατί να το κάνουμε  με σκυλάκια ή γατάκια ή ότι άλλο ζωντανό γράφει καλά σε διαφημίσεις;  Επειδή είναι ζώα κι όχι άνθρωποι, ε;


 
Δείτε ένα από τα χαρακτηριστικά σχόλια που γράφτηκαν στο διαδίκτυο εδώ.


 
- Ο Γαϊδουράκος της Q


 
Το ως άνω είναι από τα πιο ήπια σχόλια εξ ου και το δημοσιεύουμε. Εμείς δεν θα σχολιάσουμε απλά αναρωτιόμαστε γιατί δηλαδή δεν μπορούσε να συνεχισθεί η παλιότερη θρυλική καμπάνια με τον Q που όλοι αγαπούσαν;


Σε άλλα νέα με συγκίνηση είδαμε την νέα καμπάνια της Coca-Cola ‘’Taste The Feeling’’  με όλες τις καταστάσεις και τις αξίες που έχουν κάνει αυτήν την μάρκα εδώ και δεκαετίες ένα μοναδικό  παγκόσμιο Icon  -και κυρίως με  αυτό που υπάρχει στις ρίζες της όσο τίποτα  άλλο,τη ΜΟΥΣΙΚΗ  με ένα γενναίο κοκακολικό jingle! Την περιμέναμε χρόνια κι επιτέλους την ξαναβλέπουμε έτσι όπως μόνο η Coca-Cola μπορεί να είναι!





Login Υπενθύμιση κωδικού 


active³ 5.0 · © 2000 - 2014 IPS Ltd · Όροι χρήσης