Ελληνικά

Μηνύματα Τηλεφωνικών Κέντρων

Το 94% όλων των προϋπολογισμών marketing ξοδεύονται για να παρακινήσουν έναν πελάτη να τηλεφωνήσει, και μόνο 6% για να διαχειριστεί την κλήση.

Με την Gold CS έχετε σίγουρα μήνυμα στον τηλεφωνητή σας. To μήνυμα στον τηλεφωνητή αποτελεί σήμερα την κορωνίδα υποδοχής του πελάτη. Κάθε επιχείρηση οφείλει να δέχεται τον παλιό ή νέο της συνεργάτη με ένα επαγγελματικό, ζεστό αλλά και φιλικό καλωσόρισμα. Το personal greeting όπως συνήθως ονομάζεται οφείλει να είναι ένας χαιρετισμός που να εμπνέει θετικά τον καλούντα. Ακόμα και η γραμμή να είναι σε αναμονή οφείλει να μην ενοχλεί και να μην εκνευρίζει αυτόν που περιμένει για την προώθησή του στο αντίστοιχο τμήμα εξυπηρέτησης. Εταιρίες και εμπορικά καταστήματα πολλές φορές αμελούν την ενσωμάτωσή του στις υπηρεσίες τους με αποτέλεσμα να ακούμε τη γραμματέα σε ένα άστοχο, κακόηχο και ερασιτεχνικό καλωσόρισμα που σε συνδυασμό με μια άτονη ή εκνευρισμένη από τον φόρτο εργασίας φωνή να δημιουργούν το απόλυτο καταστροφικό αποτέλεσμα.

Καλέστε μας τώρα για business μηνύματα σε τηλεφωνικά κέντρα και ακούστε φωνητικές εγγραφές με σοβαρότητα, ζεστασιά και κύρος. Ενημερωθείτε από την Gold CS για τα μηνύματα τηλεφωνικών κέντρων και τα voice emails



Ενημερωθείτε από την Gold CS για τα μηνύματα τηλεφωνικών κέντρων και τα voice emails





Login Υπενθύμιση κωδικού 


active³ 5.0 · © 2000 - 2014 IPS Ltd · Όροι χρήσης