Ελληνικά
Στο +8,80% η διαφημιστική δαπάνη 10μηνου 2014

Συνεχίστηκε και τον Οκτώβριο η θετική πορεία της διαφημιστικής δαπάνης στα κύρια μέσα, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Media Services.

Έτσι, η συνολική τεκμαρτή δαπάνη αυξήθηκε κατά +5,52% σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2013 και διαμορφώθηκε στα 107.735.008 ευρώ. Τη μεγαλύτερη αύξηση δαπάνης εμφάνισε και πάλι το ραδιόφωνο, η οποία έφτασε στο 58,13%, ενώ θετικό ήταν και το πρόσημο για την τηλεόραση, που έφτασε το +7,89%. Αντίθετα, σε αρνητικούς ρυθμούς κινήθηκαν εφημερίδες (-6,15%) και περιοδικά (-1,72%). Όσον αφορά στο 10μηνο του 2014 (Ιανουάριος-Οκτώβριος), η άνοδος της διαφημιστικής δαπάνης έφτασε το 8,80% σε σχέση με το αντίστοιχο 10μηνο του 2013. Τη μεγαλύτερη άνοδο είχε και πάλι το ραδιόφωνο, με 39% και ακολούθησαν η τηλεόραση (+15,49%) και τα περιοδικά (+3,55%). Αντίθετα, οι εφημερίδες παρέμειναν σε αρνητικούς ρυθμούς, με την δαπάνη τους να συρρικνώνεται περαιτέρω (-6,90%) σε σχέση με το αντίστοιχο 10μηνο του 2013 - και όλα αυτά τη στιγμή που τις τελευταίες εβδομάδες έχουμε μπαράζ λανσαρισμάτων νέων εφημερίδων.

 





Login Υπενθύμιση κωδικού 


active³ 5.0 · © 2000 - 2014 IPS Ltd · Όροι χρήσης