|
![]() Η επίδραση της τηλεόρασης στις πωλήσεις, με άμεσο και έμμεσο τρόπο, μελετήθηκε σε πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε η GroupM για λογαριασμό της Thinkbox. Η έρευνα απέδειξε την υπεροχή της τηλεοπτικής διαφήμισης έναντι των άλλων μέσων προβολής, ως μέσο για την απόκτηση περισσότερων πελατών και την αύξηση των πωλήσεων.
Η επιρροή της τηλεοπτικής διαφήμισης είναι πολυδιάστατη και παραμένει σημαντική για όλες τις επιχειρήσεις. Αυτό το συμπέρασμα αποτυπώνεται στα αποτελέσματα νέας έρευνας, η οποία αναδεικνύει το κομβικό ρόλο της διαφήμισης στην τηλεόραση και την δυνατότητα της να επηρεάζει και να δελεάζει τους υποψήφιους πελάτες μιας υπηρεσίας ή επιχείρησης. Η έρευνα “TV Response: new rules, new roles” ανατέθηκε στην GroupM από τηνThinkbox, την επίσημη αρχή για την τηλεοπτική διαφήμιση στο Ηνωμένο Βασίλειο. Στη διάρκεια της έρευνας μελετήθηκαν ως προς την ανταπόκριση που είχαν από το κοινό διάφορα κανάλια διαφήμισης όπως e-commerce, άμεση ή τηλεφωνική επικοινωνία κτλ. Αναλύθηκαν 1.38 εκατ. τηλεοπτικά σποτ από 43 διαφημιζόμενους και 9 τομείς υπηρεσιών/προϊόντων. Επιπλέον, η έρευνα αποτύπωσε όποια επιπρόσθετη ανταπόκριση είχαν οι πελάτες, η οποία μπορούσε άμεσα να αποδοθεί σε διαφημιστική δαπάνη. Τα σημαντικότερα ευρήματα της GroupM είναι τα ακόλουθα:
Πηγή: warc.com |