|
Βρίσκεστε στην: Greek voice over recording and production / Gold νέα / Τι είναι και τι δεν είναι ραδιόφωνο; ![]() Ενδιαφέρον παρουσιάζει το άρθρο του Γ. Καραμαγκάλη με τίτλο "Τι είναι και τι δεν είναι ραδιόφωνο", το οποίο προσπαθεί να προσεγγίσει την αλλαγή των όρων στα media με την έλευση της ψηφιοποίησης, αλλά από μια ελληνική οπτική. Επισημαίνουμε εδώ τα βασικά σημεία του, και σας προτρέπουμε να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο, αλλά και να ακούσετε το νεότευκτο διαδικτυακό του ραδιόφωνο.
»Ο πρώτος είναι η προσκόλληση όλων των παικτών του διαδικτύου στα συμβατικά μέσα ενημέρωσης. [...] Ο δεύτερος -και ίσως σημαντικότερος- λόγος, είναι η στρέβλωση των εννοιών. [...] Ξαφνικά ραδιόφωνο έγινε μία online μουσική playlist 24 ωρών και 7 ημερών, με μία φωνή να παρεμβάλλεται ανά 30-40 λεπτά, ξεστομίζοντας μία αράδα για τα επόμενα 30-40 μουσικά λεπτά. Το ραδιόφωνο, όπως και το διαδίκτυο, είναι άμεσα συνδεδεμένα –από τα σπάργανά τους- με την επιρροή.[...] Αυτή η επιρροή σήμερα δεν επιδιώκεται στο ελληνικό διαδίκτυο επ’ ουδενί, πόσο μάλλον στα Web Radios.» Τα μηνύματα που περνάει ο αρθρογράφος είναι : «Ο τζάμπας πέθανε. Τολμήστε να επενδύσετε στο διαδικτυακό ραδιόφωνο.», «Να ακούτε webradio, όπως θα έπρεπε να είναι. Να ακούτε webradios που εισάγουν τον λόγο και την κριτική στην ροή τους. Να ακούτε webradios που επιχειρούν το αυτονόητο: Μία πλήρη μετάγγιση των FM στο διαδίκτυο, με νέα δεδομένα. Από αυτό το παράλογο-για τους σημερινούς συντηρητικούς καιρούς- μετερίζι, εμείς δημιουργήσαμε το IDRadiο, το πρώτο ραδιόφωνο επιρροής στο διαδίκτυο. Να μας ακούτε.» |