|
Βρίσκεστε στην: Greek voice over recording and production / Gold νέα Ποιά ήταν τα spots που προβλήθηκαν στη διάρκεια του φετινού, μεγάλου αγώνα του αμερικάνικου football.....
Ποιές είναι οι 10 καλύτερες ιδέες και διαφημίσεις του προηγούμενου μήνα, όπως αυτές κυκλοφόρησαν στα social μέσα.
Με +7,7% έκλεισε το 2014 όσον αφορά τη διαφημιστική δαπάνη και με τα σούπερ μάρκετ να αποτελούν......
Το νέο βίντεο κατά της παιδικής, σεξουαλικής κακοποίησης που όλα τα παιδιά πρέπει να δουν!
Μια εξαιρετική και ταυτόχρονα πολύ δυνατή διαφήμιση από το Υπουργείο Συγκοινωνιών της........
Μια πολύ συγκινητική διαφήμιση της Guinness που υμνεί την αξία και τη δύναμη της φιλίας.
Οι 10 κορυφαίες δημιουργικές διαφημίσεις που οι Έλληνες χρήστες παρακολούθησαν περισσότερο το 2014.
Για πρώτη φορά μετά το 2008, η διαφημιστική δαπάνη στη χώρα μας κατέγραψε θετικό πρόσημο ανάπτυξης.....
Ποια είναι τα διαφημιστικά spots και οι ενέργειες που σημάδεψαν τη διαφημιστική βιομηχανία από το ξεκίνημα του 21ου Αιώνα
Τελείωσαν αισίως αυτές οι εκλογές, με την έννοια ότι η χώρα δεν θα ξανασυρθεί σε Β’ γύρο.
Πως κατανέμεται ο σχετικός διαφημιστικός χρόνος σε πολιτικά κόμματα αλλά και κανάλια.
Η αύξηση ύψους +7,7% το 2014 είναι άκρως θετική αλλά πάντα υπάρχει η δαμόκλειος σπάθη του Ειδικού Φόρου Τηλεόρασης.
Αμφίπολη, Αυτοδιοικητικές Εκλογές, Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου και Eurovision στην κορυφή των ταχύτερα αυξανόμενων αναζητήσεων φέτος.
Πραγματική «κοσμογονία» επικρατεί αυτή την περίοδο στο χώρο του Τύπου και ειδικότερα των εφημερίδων
Η αναβίωση της ιστορικής ανακωχής του Α Παγκοσμίου Πολέμου σε ένα συγκινητικό βίντεο Πηγή: www.lifo.gr
Έγιναν γνωστά τα αποτελέσματα των μετρήσεων της ακροαματικότητας των ραδιοφωνικών σταθμών της Θεσσαλονίκης
Συνεχίστηκε και τον Οκτώβριο η θετική πορεία της διαφημιστικής δαπάνης στα κύρια μέσα, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Media Services.
Δύο πρόσφατα παραδείγματα κακονομίας ήρθαν να μας υπενθυμίσουν πόσο συνεχίζει το ελληνικό κράτος «να πυροβολεί τα πόδια του» άνευ λόγου και αιτίας.
|